واقعا نمیفهممش ... قبل از داستان های دی ماه ، روزی هفت - هشت تا استوری از فراخوان میذاشت و وعده وعیدای اونا رو تکرار میکرد و تشویق میکرد و جو میداد و ... بعدِ اون جریانات استوری های غم انگیزش شروع شد ... آرشیو عکس های دختر و پسرای جوونی که جونشون رو از دست دادن با آهنگ های غمگین و بعدشم دوباره خط و نشون کشیدن که ما کم نمیاریم و ادامه میدیم و فلان ... جنگ شد ، نت قطع شد و خبری نداشتم ازش تا همین دیروز که دیدم دوباره استوری گذاشته : یاحسین گفتنای شما هرچقدرم بلند باشه به اندازه صدای بابای سپهر نیست و دوباره عکس و کپشن و آهنگ های غمگین ... بابا چتونه شما ؟! دقیقا چی میخواید ؟ خودتون خواستید تجمع کنید و دعوت کردید و کشور رو به خاک وخون کشیدید و زدید و داغون کردید همه چی رو ... الان این فازِ عزاداری چیه برداشتید ؟ اصن اون به کنار ، به امام حسین چرا ربطش میدید ؟ از چی دارید میسوزید ؟! این همه آدمی که توی جنگ شهید شدن آدم نبودن ؟ جوون نبودن ؟ عزیزدلِ کسی نبودن ؟ اون همه بچه ای که پرپر شدن ، هییییچ ارزشی برای شما ندارن و فقط امثال خودتون مهمید و بس ؟! انقدرم سخیف و پستید که بعد از این همه اتفاقات بازم با پررویی تمام دارید به چرت و پرت گفتناتون ادامه میدید ...
- بعد از کلی حرص خوردن ، آنفالو و ریموو وَ راحت. والا. چه دوستی من دارم با تو.